sista dagen på lovet

idag har jag bara varit inne hela dagen ! har bloggat massa & sen kom kusin & hennes kille och fika i 2 timmar :)
hoppas hoppas.
Skulle ha pluggat lite nu men ska ta ett bad & se film för har så sjukt ont i huvet..
juste jag har glömt att berätta att dom från sjukhuset hade ringt mamma angående mina provsvar , & jag har tydligen en släng av migrän :/

hehe jag är faktiskt väldigt taggad över ett börja skolan , det händer verkligen ingenting mina lov ! i skolan händer det saker allafall ;)

pussN

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

SV : kul att du är med i dagens blogg :) Har en ny tävling där du får välja ett valfritt smycke :) kika in hihi



Blogg: http://vadfanskajagheta.se
2011-01-06 @ 19:12:49
Alexandra - Uppsalas största blogg

SV : kul att du är med i dagens blogg :) Har en ny tävling där du får välja ett valfritt smycke :) kika in hihi



Blogg: http://vadfanskajagheta.se
2011-01-06 @ 19:13:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0