sitter i vardagsrummet & pluggar

..jaa ni ser ju rubriken , det har jag gjort sen imorse duktigt va ! Har pluggat massa ekvationer som jag hoppas kan redovisa nästa vecka , nu ska jag börja på svenskan , antingen skriva på min berättelse eller läsa om romantikens tid hmm.. blir svårt att välja eftersom båda är lika roliga eller inte !

Jag vill ligga bra till nu i början så att jag slipper stressa i slutet av terminen & knappt kunna sova på nätterna för ångest. hoppas det håller nu bara , terminen har börjat så bra - vill så gärna komma in på ekonomi inriktning juridik på kungsgård

aa min läpp är fortfarrande svullen & gör ont , väldigt irriterande !!
men får göra det bästa av det..
ska gå ut i köket & titta efter något gott att äta sen göra mej lite läsk & se på underbara lilla jönssonligan på styva linan samtidigt jag pluggar ! :)



pussN



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0