sovit ett tag

Vakna för 1 timma sen hehe , jag somna vid 4 , jag fattar inte hur jag kan vara så trött ?
- Idag tänkte jag bara lägga mig ner & VILA oh titta på Solsidan samtidigt men nejnej efter 5 min somnar jag !
Aja rätt skönt tills mamma dampa på mig när vakna , för hon säger att jag sover på dagarna & inte på nätterna.. kanske stämmer..

Men nu ska jag plugga Matte & sitter och snackar med Tessan på msn om att börja gymma tillsammans , vart fett sugen nu när hon fråga mig !
Jag gymma lite med mamma förut & när jag väl kommer igång tycker jag det är jätte skönt & är ganska peppad för det !



Ska jag bli som han eller? hahah nae ush jag tycker sånt där är så j*vla fult !


Kommentarer
therese

jaa det vore en dröm

man kan ju alltid drömma johanna



2011-01-20 @ 19:48:15
Simone H

Vilekn grym kille :)



Blogg: http://simoneh.se
2011-01-21 @ 10:35:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0