svarar på frågestunden

idag har jag bara slappat & varit med och köpt en Samsung 46 tum Led tv med mamma & pappa :)
Juste måste plugga också men har inte lust med nånting känns det som med den här huvudvärken..

Hoppas ni alla haft en bra helg för det har jag haft , har fått sova ut som jag ville hehe.

här kommer svaren på frågestunden !

hej johanna, jag är ditt största fan! jag undrar vilket ditt favoritplagg är? favoritmat? vad vill du jobba med när du blir stor? haha puss på dig babe! Evelina

SVAR: haha störda unge ! :D haha mitt favoritplagg just nu är nog min röda skjorta , haha tacos såklart babe ! polis tror jag. PUSS !



Hej, jag undrar vilken stil du har? vilken är din favorit affär? favoritplagg? Du har jämt så fina kläder. Anonym

SVAR: ha-ha jag har väl lite blandad klädstil aså jag har ju inte typ emokläder utan jag tittar mycket i tidningar ohsånt som inspiration & tittar vad som passar mej & vad som passar tillsammans , min favorit affär just nu är nog Monki haha , men tycker också om Veromoda , Gina & hm ! favoritplagg shorts & skjortor.
Aw tack så mycket !!



varför börja du blogga?
vilka kända bloggar läser du?
vilka kompisars bloggar läser du?
hur många unika läsare har du?
sen till en annan fråga;
är du på g med nån just nu? ;);)
puss sötnos <3 Leyla

SVAR:
- Jag börja blogga för att jag titta mycket runt på mina kompisars bloggar & ville själv blogga så småningom & skriva och få lika fina och besökta bloggar som alla andra , det verka som en kul grej !
- Jag läser kissies , kenzaz & blondinbellas , läser också dressyrmupparnas & michas ! :)
- Dom som jag har lagt till under mina länkar ! men blir oftast några fler jag tittar in på :)
- Jag har cirka 60 unika läsare per dag.
- Nae det kan man inte säga :D
puss på dej sweetheart ! <3



Vilken är din favoritblogg och varför ?
vilken är din favoritserie på tv ?
Vilken linje ska du gå ( asså gymnasiet)? Anonym

SVAR:
- Jag har nog ingen direkt "favorit" blogg , men bland mina vänner är nog svaret , leylakarabeg.blogg.se  för jag tycker om hennes blogg och hon skriver många "oliga" inlägg att läsa! & hon uppdaterar ganska ofta !:)
Bland kändis bloggarna är det michas.se hon som är 14 år & gravid , Jag tycker det är imponerande att vara 14 år & bli mamma !
- Jag tittar inte på någon serie på tvn men jag hade börjat titta på Desprate housewives ett tag , men annars älskar jag Kungarna av Tylösand men det är ju inte riktigt en serie men aja.
- Jag ska gå Ekonomi-Juridik på Kungsgård eller Samhäll-Beteendevetenskap på Haga , men tror det blir Ekonomi !



Vem var din första pojkvän, och varför tog det slut mellan er? Ellinor
SVAR: Min första "pojkvän" var marcus , men min "riktiga" första pojkvän var mattias , det tog slut för han gilla min kompis ett tag sen bytte han skola.


var köper du oftast kläder ?
vilka bloggar följer du ? Anonym
SVAR: Kolla på svaren ovanför ! hehe.

Vilket är ditt bästa minne?
Vilket land skulle du helst åka till och varför ?
Vilken är din favorit låt? Anonym
SVAR:
- Mitt bästa..har nog inget "bästa" men ridlägrerna jag varit på & alla utomlandresor jag varit på !  oh sommrarna med vännerna oh familjen ute i gryt :)
- Jag skulle helst vilja åka till Caribbean eller Miami , caribbean för att det verkar så himla underbart fint & inte så mycket turister ! min dröm att åka dit.  & Miami har jag nog bara fått för mej om
att jag vill åka till ;)
- Jag har många favoritlåtar men jag tycker om Breakeven - The script :)


Jag hoppas ni är nöjda med svaren eftersom det här var min första frågestund & tack till alla som frågade , tycker sånt här är skit kul ! Kanske blir någon
mer gång :)





























Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0