sweet dreams! ♥

Har nu pluggat lite spanska , måste verkligen ligga i fas nu innan jag åker iväg !
Solsidan förut hahaha fyf*n så bäst !
fredrik: "jag är en fattiglapp"
ha-ha & hans dampryck när hans kompis var stenrik , herregud hahah !
Här har ni länk till svt4 Play , till ni som missade dagens avsnitt :)
http://www.tv4play.se/film_och_serier/solsidan

Ska lägga mig ner i sängen & läsa om Romantikens tid i Svenskan & samtidigt titta på underbara Saltkråkan.
Hoppas ni haft en bra Söndag , jag har verklgien bara tagit det lugnt , Imorgon är det skola som vanligt sen när jag kommer hem ska jag plugga, rolig dag att se fram emot liksom.. Måste försöka sova tidigt ikväll , så jag är taggad för en lång skoldag imorgon då !

höstbild


2 dagar kvar


Kommentarer
Leyla Karabeg

kolla bloggen för att se ifall du blev den jag lottade ut för dagensblogg ! om inte? ny chans ikväll :*



Blogg: http://leylakarabeg.blogg.se/
2011-01-23 @ 22:45:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0