torsdag & på bra humör inför helgen !

Sitter nu efter en underbar dag i skolan som tillbringades med mina älskade vänner ellen jansson & evelina sigurjonsdottir ha-ha en dag med dom 2 går inte att vara på depp humör då, emma gick hem vid lunch Krya på dej honey & du med jessi babe !
- Plugga ganska mycket med kursen idag så jag kommer igång med den i tid !

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu ..
Antingen fixa lite med bloggen , eller kolla vad som ska tvättas innan vi åker , eller plugga , eller käka nåt riktigt gott hehe ! :)
-
Är faktiskt på plugghumör & det händer inte så ofta att jag är så kanske ska ta chansen att plugga lite då.

Såhär såg jag ut idag allafall ;)


6 dagar kvar ! ♥

pussN

Kommentarer
linn

fråga VAD du vill på bloggen :D



Blogg: http://llinnaandersson.blogg.se/
2011-01-20 @ 14:47:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0