underbara film ♥

Ikväll ska jag försöka orka se alla PIRATES OF THE CARIBBEAN ♥ filmerna !
dom är väldigt långa & jag har sätt dom väldigt många gånger men jag älskar dom så grymt mycket & jag kan knappt vänta tills fyran On strangers tides kommer ut 18 maj här i Sverige !!
Jag ska seriöst slänga mej över datan ,jag ska va hemma från skolan den dagen biljetterna säljs om det så behövs !
haha ni kanske förstår hur mycket jag älskar dom här filmerna , inte bara filmerna utan skådespelarna allt är så klockrent !

1. the course of the black pearl - svarta pärlans förbannelse


2. death man's chest - död mans kista


3. at worlds' end - vid världens ände


4. on strangers tides -


PUSS PÅ DOM !! ♥


Kommentarer
Leyla Karabeg

kolla bloggen för att se ifall just Du vann dagens blogg! om inte..? ny chans idag igen ;)



Blogg: http://leylakarabeg.blogg.se/
2011-01-09 @ 00:44:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0