mitt 2011 , mina nyårslöften

MITT 2011
Är så himla taggad för ett helt nytt år som ligger framför mej , ska försöka göra det till ett år jag sent glömmer !
Ingen ska få förstöra det , kärleken kan vänta ett tag känner jag just nu, jag ska ha ett toppen år !
Saker som händer under 2011

- Ta förarbevis !
- Börjar gymnasiet !
- Fyller 16 !
- Försöka komma med på fler tävlingar !
- Försöka va så mycket som möjligt i Gryt !
- Följa med älsklings emma till hennes land !
- (vill åka utomlands)
- Färga håret till rödbrunt !
- Skolresa med älsklings klassen (liseberg)
när jag kommer på fler saker skriver jag in det hehe

nyårslöften

Sköta skolan , höja minst 3 vg

♥ Träna 1-2 gånger i veckan

♥ Äta mycket nyttigt , för kroppen , huden , håret

♥ Blogga minst 1 gång per dag 

♥ Inte göra något som jag vet att jag ångrar

♥ Bli mycket nöjd med mitt 2011

♥ Inte slösa för mycket pengar på fettig mat

♥ Ta hand om mitt hår , ska ha långt hår till sommaren !

Nu är det 2011 & det finns nya möjligheter , nya saker att göra , nya misstag som man kan lära sig av , ta igen det du inte hann göra förra året eller det du gjorde fel , hitta ny vänskap , ah börja om helt enkelt :) ha ett så himla bra år nu & tavara på det , det kommer aldrig mer bli ett 2011.
JAG FYLLER F*UCKING 16 I ÅR BOYS AND GIRLS


Känner att jag också har börjat året med ett bra blogghumör & lagt in minst 3 inlägg per dag.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0