vi lyckas med allt

Idag vid halv 3 skjutsa mamma in mig & sofia till stan !

hahah nu kommer en så j*vla klockren story om mig & sofia på stan , ha-ha helst sjukt att vi verkligen lyckas med allt :) -  ni måste nästan läsa texten !

Vi kommer dit & går och tittar på skal till iphone 4 till emma (som vi skulle ge henne i present)
Sen hitta vi ett Jätte fint skal för 300 kr på 3 affären .. sen skulle vi betala hälften var & Jag hade kontanter & Sofia hade kort . Men dom tog inte emot mina kontanter så vi gick ut affären & sa att vi skulle komma tillbaka!
Sen ringde jag mamma & sa att hon skulle föra över pengar på mitt kort så jag kunde betala med det !
Så vi gick tillbaka till affären & vi stig i kassa & skulle betala , sen frågar Jag om vi kunde betala var för sig med våra kort . men dom hade inte det "systemet" så det fick vi Inte .
haha så det var bara att gå ut ur affären igen & ringa till mamma & säga att hon skulle föra över 300 kr till mitt kort. Sen gick vi tillbaka till affären (tredje gången) & sen betala Jag det där jävla skalet !
Haha & varje gång fick dom låsa upp & hämta det där j*vla skalet för att det var typ inlåst !

Sen har vi köpt presenten & båda bara äntligen ... Men JUSTE fan vi måste ju slå in det !!
Så vi smög in på Lekhuset & slog in det med det fina presentpappret haha!

Sen skulle Sofia ge mej 150 kr för presenten .. Så vi gick till där man tog ut pengar .. men sen säger jag att man Bara kan ta ut i Hundra lappar ! (aså hon kunde inte ta ut en 50 lapp)
Men hon var Säker på att hon bara hade 150 på sitt kort .. Men hon testa ändå (om hon hade mer pengar på kortet) Så hon tröck in att hon skulle ta ut 200 ... & ut ur automaten kommer 200 kr !! hon bara JAHA jag hade visst mer pengar på kontot . MEN sen står det på "kvittot" att hon har skuld 50 kronor på kortet nu haha lyckat !

så då hade hon ju tagit ut 200 kr men hon vara bara skyldig mej 150 kr ! så vi var påväg till MC för att växla men när vi nästan var framme .. kommer Jag på att jag hade ju en 50 lapp i fickan somjag aldrig änvände (efrtersom dom inte tog kontanter i affären)

HAHAHAH ALLT BLEV VERKLIGEN BARA FEL VI GJORDE IDAG :(

HAHA fyfan Bra vi är !
- Sen åkte vi till Lindö & kvällen spenderades med Emma , Calle , Sofia & 2 killar till hihi :)
Mamma hämta oss vid 11 och nu sitter jag här & typ fryser..

pussN

 




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0