13/3

Vill bara börja med att sägat att det fortfarande är ljust ute & klockan är liksom sex, härligt!

Allafall idag åkte jag till nfk klockan 12. Träffa eve babe där & vi gick och tog det lugnt ett tag vi gick banan osv..Sen kommer Eva & säger att jag skulle rida fram för att jag skulle starta som trea i min klass & jag bara wtf!? så jag slängde av mig mjukisbyxorna & kasta på mig hjälm oh hela skiten, som tur var hade Anna gjort iordning Steffi bebis! Senare kom också Ellen älskling & tittade på eves oh min runda, jättekul att du kom Ellen!

Allafall så jag blev super nöjd med min ritt idag, felfri & det var det största målet idag plus att Steffi hade världens bästa tempo! & jag älskar att jämföra prottokollen (stavning) mot dom andra gångerna jag när jag kommer hem hihi:)

- bilder kommer senare ikväll! pussN







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0