förlåt för dålig uppdatering idag..

..Men mina tisdagar är fullproppade. Idag i skolan hade vi Labb i Nationella & det gick sådär! Hade även Spanska nationella & blev allafall godkänd :)
Allafall sen stressa jag hem med 2 bussen & käka & kasta mig på cykeln så att jag var vid stallet klockan 3 , men sen påvägen ringer jag Eve & då säger hon att det börjar klockan 4 i stallet & jag trodde jag skulle tjuta ihjäl för jag hade stressat som en dåre!! Aja det vara bara att vänta i en timma i stallet tills kursen började ;)

Kom nyss hem nu & käka (haha låter som om jag käkar hela tiden) men allafall om 10 min kommer Ellen & hennes bror & hämtar mig sen åker vi vidare till förarbeviskursen, kommer hem 10 ikväll!

pussN
ps.haha kolla min blogg ikväll, kommer upp en video på när jag spelar piano som en kung!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0