frulle next

Idag väkte mamma mig klockan 7 & fråga om jag orka gå till skolan och jag orka verkligen inte så jag 0somna om igen till 10 & nu sitter jag här med världens hosta, förkyld & hela huvet snurrar, ush! Aja inget att göra åt får se till att vila upp mig & bli frisk!

När jag vakna kolla jag mig i spegeln som alltid när jag vaknar haha allafall så blev jag jätte chockad över hur brun jag var, jag tänkte oj tog solariumet så bra igår! men nejnej kom ju på att jag somna med smink & allt på igår ha-ha! Eftersom jag somna först vid 7 & vakna till halv 9 oh va vaken en timma sen somna jag igen & sov till 10 nu, haha måste ha sovit 12 timmar.
Men va jätte seg igår, hade så himla ont i halsen osv.

Nu ska jag gå ner & käka frulle & sedan mysa i sänge med något gott & kolla på Solsidan, avundsjuka? haha det skulle inte jag vara för jag hatar att va sjuk!

pusselipuss från mig♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0