godmorning

Det första jag gjorde idag när jag vakna var att kollaut så att det inte liksom va flera centimeter snö, men den snön som ligger på marken nu kommer nog förvsinna idag hoppas jag hehe! Nu håller jag på att fixa mig, skulle egentligen tagit halv bussen men den hinner jag inte, så tar 10 i 9 men jag kommmer nog i tid då med haha.

Allafall idag är det en sånhär seg måndag med fasta pass & idrott och jag slutar 3. Men bara att bita ihop, juste Edvin fyller ju år idag med, Grattis! :D
Tror jag drar med Eve på lunchen & solar. Men det måste bli slut för mig att äta onyttigt hela tiden, måste bli av med vanan av att äta söta saker osv. Det ska jag nog klara to the beach 2011!

Hinner inte lägga in dagens outfit nu på morgonen, men ikväll kommer den, pussN


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0