I wait on you forever

Hej underbara läsare! Vakna nyss upp med Eve & insåg att man ställer fram klockan idag så vi förlorade en timma inatt :( Men däremot kommer det vara ljust till halv 8 ikväll. wuhuu!
Igår kom vi hem typ 1 med bussen hahah fyfan vilken bussresa hem, men allafall så när vi kom hem satt vi på the eye på min teve & jag somna såklart direkt efter 1 s & eve fick panik på mid så som vanligt!..

Härligt att träffa massa nya härliga människor igår hos therese, synd bara att det fucka ur. Härligt att felix också stog & rökte på mitt hår så det luktar skit nu.
Allafall måste dra & fixa mig nu ska även kanske slinga eves håra idag ;)

Pictures from yesterday!









HAHAHAHA hängde ut colafalskan i ett snöre från mitt rumt så att den skulle vara kall, haha normalt?











Kommentarer
Anonym

Vi har även kylskåp som man kan lägga colan i...



2011-03-27 @ 20:33:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0