internet har krånglat

förlåt om jag inte uppdaterat idag men internet har krånglat massa, men mamma har tydligen fixat det nu hihi :)
Alla i familjen är borta nu , älskar att vara hemma själv & det betyder att man dunkar JUSTIN på högsta!

Dagen idag har varit helt perfa! I skolan redovisa jag matten & det känns så himla lättande, & idag var det även spexfoto kommer upp bilder på det senare, haha missa inte!
Efter skolan gick jag på stan med dom allrafinaste tjejerna i uneversum, ellen & eve :) Gick & kollar runt massa träffa även denice babe som är så himla saknad!
Sen hem & senare åkte jag & eve iväg till stallet & Jag hoppträna Brilliant. & det gick förvånadsvärt bra!! eftersom jag inte rider henne alls ofta så gick det super, hon är vääääldigt stark i bettet helt sjukt, men världens duktigaste över hindrerna osv! 


- tack eve älskling att du följde med & fota med min systemis, bilder och video kommer senare ;)

pussN
livet äger just nu! nån som håller med ?
- dunkar världens bästa justin bieber, dricker cola vanilia, har världens underbaraste vänner omkring mig, det är vååår, självförtroendet är på toppen, ridningen går framåt.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0