lyckad dag ändå tillslut

Jag var helt deprimerad imorse verkligen! Så vägra gå till skolan & badhuset idag! Jag skit i skolan men drog till badhuset klockan 12 för att ha simprov med alla tjejer i nian, haha ganska kul allafall;) Sofie,Sofia,Ellen,Eve & jag va kvar ett tag till klockan 3 sen tog vi bussen hem (hade varken smink eller blåst håret efter badet, rejält pinsamt på bussen) & jag skjutsa eve hem från busshållsplatsen , faan så härligt det är att man kan börja cykla igen!! Imorgon ska det även bli uppåt 12 grader & sol, mitt liv är på topp igen:D

Allfall så tänkte jag ta en cykeltur med Ellen bejb nu men nejnej hon ska på träning, så antingen sätter jag mig på cykeln & cyklar runt själv? haha Eller så ser jag på BB ett tag & pluggar lite engelska;)

Men innan jag gör nåt av det så måste jag sätta in linserna eftersom jag tog ut dom på badet. Funderar verkligen starkt på att köpa färgade linser med styrka, men det största problemet är att jag verkligen inte vet vad jag ska ha för färg!?
Leyla här är en feeeet läääänk till en sida för färgade linser :)

- jag vet långt inlägg,sorry men hade mycket att skriva ju.

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0