mitten av veckan, känns helt okej

Dagen börja med att jag tog bussen med min underbara vän Sofie tilll skolan  !Idag blev kursredovisningen intälld men jag & Eve var mest glada för det eftersom vi inte var riktigt klara. Men nu är vi det så nu får den här j*vla redovisningen bli av!

Hade också NP i Biologi idag hela förmiddagen, jag trodde det skulle vara svårare, men det gick ändå inte sådär super bra. men får hoppas på det bästa!;)

Känner att jag ligger ändå rätt bra till i skolan nu & det lättar så himla mycket på allting! Men har fortfarande så himla ont i huvet nästan varje dag & jag orkar inte med det längre :( aja får stå ut.

Känner för att ta ett bad , men känner också för att plugga , eller ska jag gå ut ett tag & fota? svårt beslut..

pussN
ps. dagens outfit i inlägget över!


- blir en liten bild på syster, tryck på bilden för att besöka hennes blogg.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0