my heart

Vill bara säga att den här tjejen är en underbar tjej som betyder så mycket för mig. Lärde känna henne i femman ? hon är min bästavän & det går inte att förklara i ord för hur mycket hon betyder för mig.
Kan fastna i telefonen hur länge som helst med henne, går att prata om allt möjligt med henne & hon får mig alltid på bra humör & finns alltid där för mig, och ellen det uppskattar jag så himlans mycket! Förstår om du inte står ut med mig ibland, men du är allafall världens bästa vän.
Hon ska flytta från smedby efter sommaren & jag vet inte vem jag ska träffa på kvällarna..och det kommer kännas så tomt utan henne plus vi börjar på olika gymnasium, men mitt hjärta vi håller kontakten,right?
- skulle inte klara mig utan dig i mitt liv. Skulle kunna skriva en hel bok om hur bra den här tjejen är på alla sätt men du vet själv hur bra du är, plus hon är världens snygging! Du förtjänar det bästa & jag finns alltid där för dig.
johanna älskar sin ellen jansson så obeskrivligt mycket♥




kommer du ihåg? & det finns mycket mycket mer.




Kommentarer
ellen

JAG ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA!<3333



Blogg: http://ellenjansson.devote.se
2011-03-09 @ 21:38:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0