saknade solsidan

Kan börja med & säga att fel person åkte ur Big Brother. Det stog mellan Vanessa & Roza, och Roza åkte! Men aja hon fick komma ut till Nicky och dom 2 är världens gulligaste tillsammans ju :)  Kan verkligen rekommendera tv 11 om ni vill se något bra på tv, är nörd i tv 11 nu fast självklart händer det ibland att man bländrar över till Disney hehe ;)

Nu sitter jag & kollar på Walking Dead på tv 11 & ska senare kolla på gammla Solsidan avsnitt, saknade det idag klockan 20.00 ju!
Nu ser jag också att det snöar lite smått ute men hoppas verkligen det inte märks när man vaknar imorgon, ifall det är vitt på marken imorgon vet jag inte vad jag gör seriöst.

Lägger upp en bild på Roza, jätte söt tjej ju!


D R Ö M   S Ö T T




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0