seg morgon

min dag börjar med att... 
Jag går till bussen någon minut försent & den åker förbi mig när jag går till busshålsplatsen jag missar den. Så jag ställer mig & väntar på nästa buss som ska komma 2 min efter!! väntar oh väntar och det kommer ingen bussjävel så jag går hem & tänkter ta cykeln! PRECIS när jag går innanför dörren åker den där JÄVLA bussen förbi fönstret som skulle kommit för 10 min sen,
så nu sitter jag hemma ...igen & väntar på halv bussen , HÄRLIGT
& mitt humor går ner till botten nu h*elvete så arg jag blir!

Passar väl på att slänga in dagens outfit:)




kängor - vagabond
tunna strumpbyxor - h&m
knästrumpor - h&m
slappt linne - gina
skjorta - MQ
halsduk - cubus
klocka - ur & penn






Kommentarer
alex

snygging asso ;)



2011-03-19 @ 09:05:41
johanna ♥

tack du hehe !:)



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2011-03-19 @ 11:53:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0