sitter hemma hos allrabästa eve

Vill verkligen börja med att säga att jag har varit jätte dålig med uppdateringen , förlåt!

Men kvällen igår vart lyckad & folket var hur underbara som helst! Amandis tack ännu en gång, du är underbar på alla sätt & du gjorde kvällen ännu en gång lyckad! Ehm vi drog hem vid 12 halv 1 & jag somna direkt när vi kom hem!! Jag tog tyvärr inte kort på festen som jag hade tänkt från början men aja kommer bilder på eve & mig från min systemis innan vi drog!

För ni som undrar vad jag gör uppe klockan 8 lördagen efter så är det för att eve & jag drar till stallet snart, buhuu vill ju sova.

aja vi hörs senare & ha en super bra lördag, bilder kommer i eftermiddag :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0