smart tjej

Har nu tagit ett skönt bad, haha jag verkligen älskar att bada! Allafall nu skajag börja plugga, men FÖRST pluggmusik på, men det blir en pluggpaus om en halvtimma för då börjar BB♥

Jag har faktiskt kommit på en ganska smart sak. Det är såhär.. Om jag pluggar järnet nu innan sommarlovet %då menar jag verkligen plugga som en j*vla nörd! & sedan ta tag i ridningen!! & börja träna som en dåre!!!!!

Då när sommarlovet väl kommer så kan jag känna mig så jävla nöjd över mej själv & sommarlovet kommer kännas så himla härligt efter all skit nu på våren:)!

Bilder som ger mig sommarkänslor. Dock är dom 1 år gammla! & fråga inte ens vad jag gör på vissa bilder.












pussN











Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0