still sick

Hemma idag med, varken blivit bättre eller sämmre, är så himla segt att inte veta om man kan gå på royal eller inte, men det får vi förfan hoppas att jag orkar!
Just nu har jag även så j*vla ont i huvet ush känns som jag kommer spy eller nåt för att allt bara snurrar så får lägga ifrån mig datan ett tag nu också.

När jag är sjuk blir jag aldrig sugen på mat,godis,kakor,chips osv utan tvärtom blir galen i frukt då, det är väl bra det, men igår under bara kvällen åt jag jordgubbar, vindruvor, äpplen & en apelsin hehe!
Även fast jag inte känner smaken för att jag är så förskyld buhuu:(

inget liv här hemma







äckel hår, orkar inte bry mig när jag är sjuk

Ha en bra dag i det mysiga vädret!




Kommentarer
Mami

Finns det någon mat kvar hemma när jag kommer hem idag ??? Det finns en kinder choklad i kylskåpsdörren. Men visst ja du är ju inte sugen på godis nu.



2011-03-31 @ 12:27:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0