ta tag i situationen

Har blivit beroende av min tv, inte bra. Just nu sitter jag & kollar på CSI NY som jag aldrig gillat förut ? & nyss kolla på på klockrena Ullared & senare blir det Big brother & efter det Plastikdoktorn! Helt galet beronde, aja.

- Måste också plugga får ta tag i det här nu, det här funkar inte längre, jag vet att jag kan om jag vill.
Dags att vakna upp & börja ta saker på allvar!

Allafall så måste jag stänga av datorn tidigt varje kväll för att sitta vid datorn ända tills man somnar kan orsaka spännigng i huvet (jävligt jobbig huvudvärk) & eftersom jag har det varje j*vla dag så gör jag allt för att bli av med det. Jag lovar att det inte går beskriva hur jobbigt jag har det med min huvudvärk,mår seriöst dåligt över det eftersom skolan bli lidande!


hatar inlägg utan bilder men däremot älskar jag nagellacket



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0