taggad för ny vecka!

Ligger här nu i sängen & känner mig taggad inför veckan!

Förut några minuter innan åtta var jag ut & gick med Ellen, sen gick jag hemåt & det var helt dött i smedby, kanske berodde på att Solsidan började haha?
Allafall så jag sprang hem fort som f*n, allt för underbara solsidan♥
HAHAHHAHAAH Solsidan idag var nästan för bra också!

Imorgon är det halv studiedag så det blir en kanske fika på stan på dagen senhem till Eve & plugga kurs på eftermiddagen! :)

Ae nu måste jag forsätta kolla på big brother. Sanna, Cilla eller Katarina kommer åka ut ikväll, spännande!

pussN





Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

du är söt <3



Blogg: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
2011-03-06 @ 23:46:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0