toppen väder

Blir att vara hemma idag med för det har typ blivit sämmre, inte bra alls har ju massa inplanerat inför helgen :(
Men får verkligen se till att bli frisk, och nu när jag är sjuk orkar jag inte blogga alls är så himla seg i hela kroppen.

Men blev lite gladare när jag kolla hur vädret skulle bli framåt i veckan & det skulle bli över 10+ nåndag & idag ska det eventuellt bli 5+ och sol!
Sitter här nu och ser på solsidan & tycker synd om mig själv för jag hatar att vara hemma och vara sjuk, hellre halvsjuk och kunna vara i skolan & träffa underbara vänner!

Det här gör jag om dagarna, så himla segt vill igentligen upp & städa oh plugga osv, men har ingen ork.



Men nu måste jag vila ett tag, blir säkert lite fix med bloggen idag också,
pussN



Kommentarer
Ellinor

Jag har en likadan data som dig hihi. Sjukt bra blogg johanna! :)



Blogg: http://gitarrtjejen.devote.se
2011-03-31 @ 17:13:28
johanna

härligt, ellinor blir så himlans glad när du kommenterar min blogg! :)



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2011-03-31 @ 17:18:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0